Мини-Чат
Правила мини-чата
Соцопрос
Кто ты посетитель нашего сайта?
1. Я мега игрок в МП игры Paradox.
2. Я вобще молча читаю.
3. Я захожу по старой памяти иногда, ничего не пишу.
4. Я пишу в темах игр Paradox, обо всем по немногу
5. Я просто мимо шел, отношения к сайту не имею.
6. Я супер писатель ААРов.
Всего ответов: 186
Minecraft HoI2games
Раздел MineCraft HoI2games
[Начать играть]
обновлено 20.05.15
Карта сервера
Адрес сервера:
srv24.minecraft-hosting.ru:25774
Рейтинг ААР-щиков
Радио HoI2games
Радио онлайн
Файлы
[15.10.2014][Аддоны]
DLC «Charlemagne» («Карл Великий»)
Всего комментариев:(0)
Добавил: Роммель
[10.04.2013][Моды]
Techno_mod v0.2
Всего комментариев:(6)
Добавил: Strateg_wowa
[05.04.2013][Моды]
Tehno_mod v0.1 альфа
Всего комментариев:(2)
Добавил: Strateg_wowa
[17.11.2012][Моды]
A Game of Thrones (Игра престолов)
Всего комментариев:(0)
Добавил: Sainttony
[05.11.2012][Игра]
Крестоносцы 2 v1.07b + полный пак dlc + русификатор
Всего комментариев:(3)
Добавил: Sainttony
[05.11.2012][Русификаторы]
Перевод CK II v1.07b
Всего комментариев:(0)
Добавил: Sainttony
[01.11.2012][Патчи]
Патч 2.31 ( Англоязычная версия )
Всего комментариев:(0)
Добавил: Slavker
[ Личные сообщения () · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · ]
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
1.4 Public Beta - rc2 - 23rd Feb 2010
Art1985Дата: Среда, 24.02.2010, 00:56 | Сообщение # 1
Сообщений: 6149
Латвия
Дата регистрации: 15.10.2009
Статус: Offline
Награды: 13
Reichsmarschall
1.4 Public Beta - rc2

- Theatres should no longer look weird.
- Fixed alot of calculation errors depending on ranges.
- Tooltip for entries in tech tree now shows the correct research time.
- The game may support higher resolutions.
- Research modifiers is now applied.
- Fixed empty triangles neat lakes in the map.
- Lowered manpower returns when demobilizing.
- Fixed the names of the new effects from random events.
- Economic Boost now gives +5% IC.
- Decreased the effect from boosting ruling party through spy actions.
- Mengkukuo will not join axis if japan is not in it.
- Fixed a few occasions where the player units could be "?".
- Soviet Union will no longer attempt repeatedly attack the germans after the bitter peace.
- Only majors can now influence countries.
- Fixed a few places where numbers were multiplied by 100 before being displayed.
- Non-Neutral countries are less likely to spam out offers of military access now.
- Garrisons now get a little bit better attack values from each tech.
- Fixed the display of occupation policies.
- Organisation is no longer reset at load.
- Fixed a problem which caused some organisation bars to not show relative to the actual maximum.
- Supply networks is now country+puppet specific, and no longer common for entire alliance.
- Fixed one reason for exit crashes.


Hearts of iron 4
«Люди, которыми восхищается европейское общество, - самые дерзкие лжецы; люди же, которые более всего ему омерзительны, - это те, кто пытается сказать ему правду»
ЛОББИЗМ = ЛЕГАЛИЗОВАННАЯ КОРРУПЦИЯ.
 
Ejik_026Дата: Суббота, 27.02.2010, 12:37 | Сообщение # 2
Сообщений: 109
Беларусь
Дата регистрации: 10.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
А по русски можно?
Руссификатора конечно нет :((.
 
ChillOutДата: Суббота, 27.02.2010, 17:00 | Сообщение # 3
Сообщений: 29
Российская Федерация
Дата регистрации: 27.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Вышел очередной патч 1.4rc? 25 февраля, может кто выложить файл ?
пруфлинк: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showpost.php?p=10813881&postcount=6
 
cnukeДата: Воскресенье, 28.02.2010, 10:10 | Сообщение # 4
Сообщений: 52
Беларусь
Дата регистрации: 06.12.2009
Статус: Offline
Награды: 0
Это же бетта-версия вроде?
 
ChillOutДата: Воскресенье, 28.02.2010, 12:39 | Сообщение # 5
Сообщений: 29
Российская Федерация
Дата регистрации: 27.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Пока выходят только бетки. Окончательный патч выйдет как только бета станет стабильна и понравится большей части сообщества имхо.
 
Art1985Дата: Воскресенье, 28.02.2010, 13:32 | Сообщение # 6
Сообщений: 6149
Латвия
Дата регистрации: 15.10.2009
Статус: Offline
Награды: 13
Reichsmarschall
1.4 Beta - RC3 - 25th February 2010

- Fixed the crash bug with collapsing areas.
- Units should no longer be invisible on the map.
- Fixed the display of expeditionary forces acceptance in the log.
- Diplomatic AI now replies a bit quicker.
- Guarantees will now put you automatically in a war.
- Production AI: Fixed a bug that could prevent proper building of ships and air units


Hearts of iron 4
«Люди, которыми восхищается европейское общество, - самые дерзкие лжецы; люди же, которые более всего ему омерзительны, - это те, кто пытается сказать ему правду»
ЛОББИЗМ = ЛЕГАЛИЗОВАННАЯ КОРРУПЦИЯ.


Сообщение отредактировал Art1985 - Воскресенье, 28.02.2010, 13:33
 
ChillOutДата: Воскресенье, 28.02.2010, 13:57 | Сообщение # 7
Сообщений: 29
Российская Федерация
Дата регистрации: 27.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Во, Art1985, спасибо, щаз затестим, хотя я смотрю ничего особо важного не исправили
 
ChillOutДата: Четверг, 04.03.2010, 02:36 | Сообщение # 8
Сообщений: 29
Российская Федерация
Дата регистрации: 27.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Вышел очередной бета патч 1.4 RC 4 ... Art1985 вся надежда на тебя :)
 
Art1985Дата: Четверг, 04.03.2010, 13:33 | Сообщение # 9
Сообщений: 6149
Латвия
Дата регистрации: 15.10.2009
Статус: Offline
Награды: 13
Reichsmarschall
1.4 Beta - RC4 - 2nd March 2010

- SH BB is now affected by doctrines.
- Added new functions for Lua scripts: CProvince::GetCurrentConstructionLevel, CCountry::GetCoreProvinces and CCountry::GetControlledProvinces
- The AI is now a bit more conservative with its manpower.
- Unit AI: Fixed an issue with reckless attacks
- Theatres: Corrected a problem with bad theatre merges (e.g. East Prussia being given to OB West.)
- Production AI: Slight tweak/bugfix for excessive building of land units.
- AI now focus a little bit more on a decent officer ratio.
- Fixed a bug with AI units going passive due to stale support attack orders
- Logistical bombing now also targets fuel stockpiles.
- Officer impact on org regain is now shown properly on the org regain change value tooltip.
- Current base size, and the amount of ships/planes based there now affects org regain for naval and air units.
- Time impacts from practical knowledge is now shown in correct percentages.
- Units will no longer go invisible due to sprite updates while moving or in combat.
- Fixed another common reason for the exit crash.
- It is now scriptable which country is a major, in addition to the >100 IC check.
- USA, UK, France, Soviet, Italy, Japan & Germany are now always major countries.


Hearts of iron 4
«Люди, которыми восхищается европейское общество, - самые дерзкие лжецы; люди же, которые более всего ему омерзительны, - это те, кто пытается сказать ему правду»
ЛОББИЗМ = ЛЕГАЛИЗОВАННАЯ КОРРУПЦИЯ.
 
Art1985Дата: Пятница, 05.03.2010, 19:05 | Сообщение # 10
Сообщений: 6149
Латвия
Дата регистрации: 15.10.2009
Статус: Offline
Награды: 13
Reichsmarschall
1.4 Beta - RC5 - 5th March 2010

- HQ AI: Tweaked inter-theatre allocation of units to realize when either theatre is defensive and holds a fortified line
- Fixed an issue with allied fronts not updating correctly
- Unit AI: Fixed an attack recklessness bug
- HQ AI: Tweaked some inter-theatre thresholds
- Yet another exit crash fixed.
- Some more fixes to Zheleznodorozhny done.
- No longer possible to place naval bases in Zhaltyr.
- Fixed exploit of using cursor to spot enemy fleet presence with.
- Fixed tooltip for production practicals.
- Orders are now cleared when loading on a navy or air.
- Foreigntroops alert is now checking controller, not owner of the target province.
- Fleets on orders should no longer go through blockaded straits.


Hearts of iron 4
«Люди, которыми восхищается европейское общество, - самые дерзкие лжецы; люди же, которые более всего ему омерзительны, - это те, кто пытается сказать ему правду»
ЛОББИЗМ = ЛЕГАЛИЗОВАННАЯ КОРРУПЦИЯ.
 
MikeДата: Суббота, 06.03.2010, 00:15 | Сообщение # 11
Сообщений: 177
Российская Федерация
Дата регистрации: 05.02.2010
Статус: Offline
Награды: 1
Спасибо! Что-то в этом есть очень позитивное - открываешь форум, а там каждый раз новый патч.
 
ArniDzhanДата: Вторник, 09.03.2010, 20:13 | Сообщение # 12
Сообщений: 100
Латвия
Дата регистрации: 20.12.2009
Статус: Offline
Награды: 6
Скачать 1.4 Beta - RC6

Changelog Patch 1.4 RC6:
-------------------------------------------------------
- Transport AI: Fixed a bug with stale transport orders locking up fleets forever
- Theatres: Fixed a bug with Pure AI theatres switching HQ units and losing their plans
- Minimap day/night is now displayed properly at reload.
- Fixed a problem which could cause crashes on some machines when starting the game.
- Tweaked the offensive penalties on AT to be slightly higher.
- Fixed a calculation error for dissent progress.
- Communists can now enact draft laws if good national unity.


Поражение - это победа с точки зрения получения опыта.

Сообщение отредактировал ArniDzhan - Среда, 10.03.2010, 12:01
 
ArniDzhanДата: Среда, 10.03.2010, 00:33 | Сообщение # 13
Сообщений: 100
Латвия
Дата регистрации: 20.12.2009
Статус: Offline
Награды: 6
проблему со стартом игры в мультиплеере можно обойти начав за одного игрока создав игру, сохранив и потом запустив сейв уже большим кол-вом игроков. Но так или иначе та же проблема проявляется во время игры при движении определенных дивизий и при смене дня ошибка .(0x009cdda1)

Для игры в мультеплеере не созрел еще 1.4!


Поражение - это победа с точки зрения получения опыта.
 
ArniDzhanДата: Пятница, 12.03.2010, 22:03 | Сообщение # 14
Сообщений: 100
Латвия
Дата регистрации: 20.12.2009
Статус: Offline
Награды: 6
1.4 Beta - RC7 - 12th March 2010

--------------------------------------------------------------------------------

- Exported some more functions to Lua - CProvinceBuilding* CProvince::GetBuilding(const CBuilding *pBuilding ), int CProvince::GetCoastalFortLevel(), int CProvince::GetFortLevel(),CFixedPoint CProvinceBuilding::GetCurrent()
- HQ AI: Fixed a serious bug with theatre ping-pong of units
- Zoomed in counter selection fix.
- Movement modifiers for river crossing now works.
- The AI now builds proper divisions.
- Engineer Assault Equipment is now giving more bonuses to engineers.
- Constructions now keep track of actual manpower used and restores that amount instead of calculating current cost when cancelling.
- Manpower is now added daily instead of monthly.
- Practical increases is now depending on the laws set when a construction is started (and in a serial, at every start.)
- The strength of a reserve unit when constructed is depending on the laws that were when the production was started.
- Spies from a friendly country trying to do hostile actions will now be dealt with like all other counter espionage targets.
- Fixed a crashbug.
- Corps no longer get "HQ" in their name.
- Cag's built with carriers are now properly parallell built.
- National Unity changes is now colored correctly when taking spy actions into account as well.
- Retreating units are now moving slightly quicker.
- The year trigger is now displayed correctly as "at least".
- Landlocked areas without supply sources will now attach to other supply networks if possible.


Поражение - это победа с точки зрения получения опыта.
 
MikeДата: Пятница, 12.03.2010, 22:55 | Сообщение # 15
Сообщений: 177
Российская Федерация
Дата регистрации: 05.02.2010
Статус: Offline
Награды: 1
т.е. с резервами пофиксили баг.
 
tertunДата: Среда, 17.03.2010, 10:14 | Сообщение # 16
Сообщений: 1
Украина
Дата регистрации: 05.03.2010
Статус: Offline
Награды: 0
1.4 Beta - RC8 - 16th March 2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Fixed a crash bug with exp force theatre HQs
- Unit AI: Fixed a break-off attack bug
- Unit AI: Fixed a bug with fronts ignoring certain coastal provinces
- Exported CEU3AI::HasFilledProdQueue() to Lua
- Exported CProvinceBuilding::GetMax() to Lua
- Lua Export: const CTechnologyCategory* CTechnology::GetOnCompletion()
- Lua Export: CList<const CTechnology*> CCountry::GetCurrentResearch()
- Slider AI had the values Diplomacy and NCO fliped which was causing them to set them incorectly.
- Redid the Slider distribution code to be a little more simpler. AI will concentrate way more on research now.
- If there is IC left over after doing AI build requests the AI will build a few extra units based on what was not asked for!
- AI will build buildings now if IC is available but it was not able to meet manpower checks (gives it somethign to do with it).
- Building functionality was moved into a seperate method to make it easier to call.
- More performance IC checks added into the begining of the method.
- AI is now limited to building 2 of each building type at the same time.
- AI will now build a max of 5 AA in a province.
- AI will now build no more than 2 coastal forts in a single province (same with Radar Stations)
- China, France and Russia will no longer build coastal forts
- Fixed a bug where the cost of the minor attachments was not being calculated corectly when the AI was trying to figure out how much it was using.
- Added a manpower check for major powers building buildings. If the AI is low on manpower the limits placed on how many buildings he builds will be removed.
- Any country that has over 50 IC will create full divisions, if they are less than 50 then single brigades will be built
- Fixed bulgarian head of government at start of game.
- Fixed quite a few issues with air units being counted as land units for some evaluation purposes (as retreats etc.)
- Expeditionary forces now use and affect officer ratio of their country of origin.
- Convoys are now checking if baltic is properly locked for trading purposes.
- Multiplayer should now start properly again.
- Demobilising should now cap the strength of units properly when the manpower is returned.
- It is now possible to cancel trade agreements with govs in exile.

 
ChillOutДата: Четверг, 18.03.2010, 09:11 | Сообщение # 17
Сообщений: 29
Российская Федерация
Дата регистрации: 27.02.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Становится все лучше и лучше, играю 1.4rc8, не было вылетов уже 4 года игры !! AI оживился повсюду, играя за Нац. Китай и строя лодки постоянно сталкиваюсь с тем что мои корабли погибают от налета морсикх бомберов, высадки участились, теперь вижу надобность строить АА в портовых городах. Единственное что пока до конца не исправили это снабжение.
 
mt1Дата: Суббота, 20.03.2010, 01:41 | Сообщение # 18
Сообщений: 23
Российская Федерация
Дата регистрации: 12.08.2009
Статус: Offline
Награды: 0
Нашел интересный глюк, если отменить производство отряда, то затраченное МП не возвращается, интересно, АИ имеет склонность отменять производства?

- Constructions now keep track of actual manpower used and restores that amount instead of calculating current cost when cancelling.
Кто может точно перевести этот пункт? Имеет ли он отношение к нашему "жучку"?

Сообщение отредактировал mt1 - Суббота, 20.03.2010, 01:45
 
piskaДата: Суббота, 20.03.2010, 17:01 | Сообщение # 19
Сообщений: 159
Эстония
Дата регистрации: 30.08.2008
Статус: Offline
Награды: 0
RC9 вышел, залейте кто-нить
 
kauzerДата: Воскресенье, 21.03.2010, 12:38 | Сообщение # 20
Сообщений: 22
Российская Федерация
Дата регистрации: 20.03.2010
Статус: Offline
Награды: 0
даешь патч на обменник ! t4
 
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:
Сегодня нас посетили