Мини-Чат
Правила мини-чата
Соцопрос
Кто ты посетитель нашего сайта?
1. Я мега игрок в МП игры Paradox.
2. Я вобще молча читаю.
3. Я захожу по старой памяти иногда, ничего не пишу.
4. Я пишу в темах игр Paradox, обо всем по немногу
5. Я просто мимо шел, отношения к сайту не имею.
6. Я супер писатель ААРов.
Всего ответов: 186
Minecraft HoI2games
Раздел MineCraft HoI2games
[Начать играть]
обновлено 20.05.15
Карта сервера
Адрес сервера:
srv24.minecraft-hosting.ru:25774
Рейтинг ААР-щиков
Радио HoI2games
Радио онлайн
Файлы
[15.10.2014][Аддоны]
DLC «Charlemagne» («Карл Великий»)
Всего комментариев:(0)
Добавил: Роммель
[10.04.2013][Моды]
Techno_mod v0.2
Всего комментариев:(6)
Добавил: Strateg_wowa
[05.04.2013][Моды]
Tehno_mod v0.1 альфа
Всего комментариев:(2)
Добавил: Strateg_wowa
[17.11.2012][Моды]
A Game of Thrones (Игра престолов)
Всего комментариев:(0)
Добавил: Sainttony
[05.11.2012][Игра]
Крестоносцы 2 v1.07b + полный пак dlc + русификатор
Всего комментариев:(3)
Добавил: Sainttony
[05.11.2012][Русификаторы]
Перевод CK II v1.07b
Всего комментариев:(0)
Добавил: Sainttony
[01.11.2012][Патчи]
Патч 2.31 ( Англоязычная версия )
Всего комментариев:(0)
Добавил: Slavker
[ Личные сообщения () · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » День Победы 2 (Hearts of Iron II) » Arsenal of Democracy » Патчи 1.03, 1.04
Патчи 1.03, 1.04
antfДата: Пятница, 21.05.2010, 23:31 | Сообщение # 1
Сообщений: 461
Российская Федерация
Дата регистрации: 06.03.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Качать можно только 1.04. Он, как я увидел на форуме парадоксов, включает предыдущие версии.

СКАЧАТЬ ПАТЧ МОЖНО ЗДЕСЬ

Вот список изменений. Что тут есть полезного?

1.04 ChangeLog:

1.04RC4
Added Missing Flags and Shields
ARM takes a bit less damage
Artillery bombardment - now lower infra damage
Artillery Bombardment now damages Forts again
Coup Works
Cannot send expeditionary forces while in air
Fixed Russian CTD

1.04RC3
a smaller bug with upgrade brigade found - should be ok now

1.04RC2
Support #853 - AI convoys/escorts, AI rare/oil plants usage, fixed nuclear reactor building issues
Lower suprise modifier.
Radar in province or adjancent provinces now lowers suprise chance considerably
Runway cratering - damage against planes now scaled to target planes STR.
Fortress losses now only applied once, and this time correctly with scaling of combat damage and remaining forts.
Shortcut key for "goto" made 'G'
Convoy combat lowered a bit for surface fleet
Convoy: cannot sink more transports than are currently in province
Upgrade fuel / supply consumtion now also upgrades max stocks
Fixed a bug where unit production line couldn't be upgraded if unit was 2 or more models obsolete.
USA now should build nuclear reactors.
Balanced Canada - now should build less IC
Translation consmetic changes.
Fixed MP checksum issue
-----------
A lot of new variables in misc.txt
Some balance tweaks.

1.04a
21:12 Bug #743 (Closed): Admiral AI : Random Naval Mission Assignment
21:18 Bug #735 (Closed): Unlimited synthetic materials conversion for countries lacking synthetics techs
09:12 Bug #792 (Closed): CTD on Feb 20 1942
AI Front now detects and reacts much more active to on small attempted encirclements.
Bug #820 (Closed): Nuclear submarines act like they are out of fuel
Valkyrienet removed.
Compare army now reports units by orgin, not controller (so germany doesnt show 400+ divisions just because they have a lot of allies that give expeditionary forces)
Fix for battlescenarios speedup
Logistic now again once / 24H
Front AI optimization
New ESE calculations
Safe startup
Multiple Leader ID now give warning instead of crash
After Historical Date Tech Modifier now works as intended.
Bug #831: Can not add escorts to convoys
Bug #783: Dug in bonus remains in peacetime.
Fixed Tech Tooltip
Techteams now same speed no matter which slot they have.
New Feature: New Allied Convoy System

1.04b
Feature 842: added version info in game window title in windowed mode.
Bug 825: AI is building IC in provinces that IC can not be built in
Bug #846: Spy mission coup does not work
New Values in misc.txt
New balance tests by balesir
Added forced 4KB buffer on file IO

Balancing fixes:
default carried oil/supply reduced
Land combat perks effect halved
ARM overrun effect on INF halved and Squarerooted (much lower overrun effect)
HARD ATTACK SHOTS now damage more STR/ORG - so when a shot actually hits a SHARM - it hurts a bit more.

RC1:
Peace modifier now Proportional in stead of absolute.
BUG 847: "kmh" and "knt" are defined in the exe file, also "we estimate that we can arrive here:" is defined in th exe file
Bug 767: Victory Point tooltip broken
Bug 782: Message Boxes for new brigades do not update if production line upgraded
Bug 810: Military control causes foreign units to appear as the wrong models
Fixed Sleep loader CTD
Bug 834: releasing Vichy France cause you to lost units
Fixed Armor comment enumeration
Bug 781: Repair Provinces slider locks after being on auto control.
Toned down Strategic and air attack on airport strike
Submarine now doesnt get bonus to its positioning value when targetting.
Submarine now cant targetting the same target when attacked - needs to do another targetting check.
Balesirs latest balancing proposal
Land Fort damage modifier now in misc.txt

New Fature: Finding language files dynamically in Additional directory - easier for mods!

1.03 ChangeLog:

Secial issues:
New loader for steam customers - steam doesnt want links / commercials to external sites
Fixed leader / tech images for impulse version.
Parts of the Minor Graphics Mod (TeutonburgerW)
Speed increased in peacetime.

New features:
Feature #607 - Shift-click in convoi menu
Mission window now selects new target if province target is invalid (switching from area to province)
Mission window now allows to select provinces from map - more restricted mode but still very neat.
All scenarios now start with auto-assigned leaders at the start of campaign
Added historical Brigade picture possibility for all brigades
Even though its practically a bugfix: Flickering Gone
Auto Promote leader - leaders in units now preferred for all types of units.

AI:
Front AI: Solved the SuperStack issue
Front AI: Now correctly understands the stacking penalities
Front AI: Not as afraid of forts as it once was
Auto Promote leader - leaders in units now also preferred for air and naval units.
Parts of the Minor Graphics Mod (TeutonburgerW)
Auto production now also takes current unit consumption into account when setting sliders.
Auto production now reserves enough stock for units instead of fixed 2000
Ships reduce supply drain when resuppying at port when country has too low supplies.
(players who thought they could run a constant 500 supplies stock when their ships stock alone could stock 2000+ always got a nasty surprise before this)
Admiral AI now more active - should give you more of a fight.

Balance:
Espionage Toned down quite a bit
- Changed Espionage Calculations
Naval Combat now more decicive
Land Bombers vs Ships effect toned down a little
Bug #757 - National Ideas re-balanced

Database:
Typo in Australian Tech Team file
Minor ;-error with Finnish Leader file.
Bug #755 - Events target wrong tech teams
Replaced ä/ö/ü upper and lower case versions with corresponding ae/oe/ue
Korea Scenario: Korea now correctly has military control over USA
Bug #751: Kashmir's flag is broken
Bug #750: India and Pakistan have their Historical Info text swapped
Bug #749: Tooltip for building nuclear power plants is wrong
Bug: Israel 1948 Scenario crash when event 6026 fires. (was a missing } in scenario file)

BugFixes:
Combats duration is now correctly send across MP games. (minimum combat retreat time now working)
Ships supply usage fixed when in port (before they used more stock in port than when at sea)
Bug #331: Leaders can die Without Dying(until reload)
Bug #765: Events can mistakenly impose "currently taking office" delay on ministers (minister replaced by himself gave delay)
Bug #764:Assassinate Minister mission always targets Head of State/Government.
Send Expeditionary force button - tooltip added
Bug #768: Redeploying troops don't need salaries/affect daily decrease in manpower
Bug #766: Forest penalty text shown when attacking a plains province
Bug #768: Redeploying troops don't need salaries/affect daily decrease in manpower
Bug #766: Divisions receive the forest penalty when attacking a plains province
Bug #763: Revoltrisk in core provinces that were occupied by enemy
Bug #761: Paratroopers lost after winning a battle if org < 50%
Shared country Slider Fix
Losses are now correctly being assigned to the division builders nation and not the current commanding nation.
Bug #702: CVLs Show Without CAGs in the Statistics Ledger
Bugfix: Civiwar Annex related CTD fixed
Bug #687: Loss of Skill to Inactive Techteam Happens to Sleeping Teams
Bug in 1944 Scenario: 5 provinces go to france from GER due to USA->FRA giving provinces
Bug #748: CTD when clicking on the province buildings tab. (and no buildings availible)
Bug #572 : Suez Crisis battle scenario does not end
Bug #745 - Wrongly spelled Australian ships
Bug #734 fixed. Statistics now display properly in German Version.
Bug #740 - Foreign IC modifier is backwards for ideas and ministers
Support #714 - Updated Display for Province/Area/Region
Fixed trade Convoy exploit (rounding error)
Fixed CTD when clicking on the detailed convoys list after reload but before 1 hour of gametime has elapsed.

Сообщение отредактировал antf - Пятница, 21.05.2010, 23:34
 
Карл_ДеницДата: Воскресенье, 10.10.2010, 12:05 | Сообщение # 2
Сообщений: 817
Российская Федерация
Дата регистрации: 25.06.2008
Статус: Offline
Награды: 3
Großadmiral
1.05


 
furshДата: Среда, 08.12.2010, 14:42 | Сообщение # 3
Сообщений: 299
Российская Федерация
Дата регистрации: 03.06.2010
Статус: Offline
Награды: 0
а есть где нибудь сама игра уже со всеми патчами?
 
Карл_ДеницДата: Среда, 08.12.2010, 18:28 | Сообщение # 4
Сообщений: 817
Российская Федерация
Дата регистрации: 25.06.2008
Статус: Offline
Награды: 3
Großadmiral
Quote (fursh)
а есть где нибудь сама игра уже со всеми патчами?

Со всеми - вряд ли... Установи сам - это не трудно! ;)


 
furshДата: Среда, 08.12.2010, 23:37 | Сообщение # 5
Сообщений: 299
Российская Федерация
Дата регистрации: 03.06.2010
Статус: Offline
Награды: 0
да как же.
то просто не устанавливается
то не запускается
то проблемы текстом
то проблемы с отображением министров
 
LeroynДата: Суббота, 11.12.2010, 21:04 | Сообщение # 6
Сообщений: 16
Российская Федерация
Дата регистрации: 03.07.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Поставил патч 1.05 и комп начал откровенно читерить и тупить. Я не могу понять как немец отправляет мне десант во Владивосток когда его дружественный порт в лучшем случае находиться на растоянии 7000 Км. И зачем он держит 30 своих дивизий в провинции Бремен , когда на фронте у него твориться бИда ? И еще , это нормально что эффиктивность атаки десанта пехотной дивизии с моря у него равен 48% ?
 
MadDogДата: Суббота, 11.12.2010, 23:08 | Сообщение # 7
Сообщений: 3648
Дата регистрации: 10.07.2009
Статус: Offline
Награды: 8
Quote (Leroyn)
Я не могу понять как немец отправляет мне десант во Владивосток

С Японских берегов, наверное.

Quote (Leroyn)
И еще , это нормально что эффиктивность атаки десанта пехотной дивизии с моря у него равен 48% ?

А у тебя сколько?


Ответы на вопросы по играм:
Виктория и Виктория 2
День победы 2 + FAQ по игре. День победы 3
Европа 3 + FAQ по игре. Европа 3 Divine Wind
 
LeroynДата: Воскресенье, 12.12.2010, 01:50 | Сообщение # 8
Сообщений: 16
Российская Федерация
Дата регистрации: 03.07.2010
Статус: Offline
Награды: 0
Quote (MadDog)
С Японских берегов, наверное.

Он с Японцами не в союзе , и право на проход войск отсутствует .
Включил NoFog и собственными глазами видел как этот гад От владивостока до Киля доплыл , забрал войска и опять во Владивосток .А это минимум 13000 Км.

Quote (MadDog)
А у тебя сколько?

Пока-что больше 20% не видел.


Сообщение отредактировал Leroyn - Воскресенье, 12.12.2010, 02:02
 
Форум » День Победы 2 (Hearts of Iron II) » Arsenal of Democracy » Патчи 1.03, 1.04
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Сегодня нас посетили
vtaleteewr,